695379.jpg

Kesäkortti, tarran ja kaikkien näiden korttien paperikukat olen ostanut Lauralta. Tämän kortin nauhat ovat Hiekkaoliivista. Sinisen korttipohjan olen käsitellyt "pilvitaivasmaiseksi" valkoisella leimasintyynyllä.

695378.jpg

Kiekurakortti, johon olen värittänyt taustan leimasintyynyllä ja leimaillut Lauralta ostetulla leimasimella.

695383.jpg

60-vuotisonnittelut enolleni, kuva ja nauhat Hiekkaoliivista.

695381.jpg

Leimailtu kukkanappi-kortti. Tähän olen käyttänyt Hero Arts:n leimasimia.

695380.jpg

Ballerina-kortti. Taustan olen tehnyt valkoiselle korttipohjalle leimaamalla "kissansilmä"-leimasintyynyllä ja korostamalla vielä leimajälkiä puuväreillä. Tyttötarra ja sen alla oleva paperi on Tiimarista, nauha Hiekkaoliivista.

Lähden huomenna viikonlopuksi Amsterdamiin vähän askartelukauppoja kiertelemään. :) Palataan ensi viikon puolella!