Miiu ja Maisa haastoivat minut kertomaan 6 outoa asiaa itsestäni. En nyt laita haastetta eteenpäin, koska aika moni taitaa olla jo tähän vastannut, mutta jos joku haluaa tähän vastata voi jättää terveiset kommenttilaatikkoon. :)

1. Harjaan usein hampaitani silmät kiinni ( johtuu kai siitä, että monesti nukkumaan mennessä olen jo niin väsynyt ).

2. Minulla on ikävä tapa monesti syödä suu auki. Yritän hillitä sitä vieraiden seurassa, mutta monesti se unohtuu. Mielestäni ruoka maistuu paremmalta, kun suu ei ole aivan kokonaan kiinni pureskellessa. :D 

3. Asettelen koriste-esineet tosi tarkasti paikalleen, mutta toisaalta vaatekaappini ja työpöytäni saattaa olla sekaiset ( toki se häiritsee, mutta en jaksa aina tehdä asialle mitään )

4. Minulla on bakteerikammo ovenkahvoja, hissin nappuloita, yleisiä vessoja ym. kohtaan.

5. En voi tehdä käsitöitä tai askarteluja jos minulla ei ole mielestäni tarpeeksi laajaa tarvikevarastoa kotonani ( olen siis melkoinen hamstraaja ).

6. Teen toisinaan liian pikkutarkkaa työtä pienissä yksityiskohdissa.