Maissi haastoi minut nolojen tilanteiden meemiin. Kerron siis yhden nolon tilanteen, joka minulle on sattunut. Ja haastan Viken, Maisan Ja Nokisuun. Mulle on sattunut varmaan miljoona noloa juttua, mutta tässä yksi! :D

Ollessani 7. luokalla peruskoulussa minulla oli tapana säilyttää hammastahnaa omassa huoneessani ja otin sen aina sieltä mukaan mennessäni vessaan pesemään hampaita. Eräänä kouluaamuna, mulla oli päällä farkkuhaalarit, joissa oli monta kätevää taskua ja harjatessani hampaita työnsin hammastahnan väliaikaisesti takataskuun. No, unohdin sen tietenkin sinne ja menin kouluun. Eka tunti oli matikkaa ja jouduin menemään taululle jotain laskua merkkaamaan. Koko luokka alkoi nauraa hirmuisesti ja mua nolotti, punastellen palasin paikalleni ja sitten vasta tajusin hammastahnatuubin, kun joku siitä mainitsi. :D